Nema više isprike!

Od nedjelje, 20. ožujka, točnije od 5 sati i 31 minute toga dana, više ne postoji gotovo 80% razloga zbog koji većina ljudi ne trči. U tom trenutku na našoj hemisferi službeno je počelo proljeće, a razlozi poput „Vani je hladno.“, „Krevet je tako topao ujutro.“ „Pada snijeg.“ i „Ma budem kad zatopli malo, teško je trčati po zimi.“ više ne drže vodu. Dani postaju duži, vrijeme pristupačnije, a priroda čini sve da nas izmami van i pokrene naše tijelo.

Međutim, iako priroda daje sve od sebe da nam usadi želju za trčanjem, naše tijelo kao da se odupire tome. Upravo u ovo proljetno vrijeme velik broj ljudi obuzme umor, manjak koncentracije, želja za snom i nedostatak radnog elana. Riječ je specifičnom proljetnom umoru, pojave do koje dolazi zbog adaptacije organizma na nove klimatološke prilike i pada imuniteta.  Iako od „proljetnog umora“, prema nekim podacima, pati svaka druga osoba u općoj populaciji, postoje vrlo jednostavni načini kako ga se riješiti.

Put do uspjeha ide kroz želudac

Ako vas hvata proljetni umor, promijenite prehranu. Iako se čini kao strahoviti gubitak vremena i sna, ustanite se 10 minuta ranije nego inače i napravite si dnevni obrok. Imajte na umu da se s dolaskom toplijeg vremena metabolizam prirodno usporava, tako neka vaši obroci budu manji i lakši kako ne bi trošili dodatnu energiju na probavljanje. Također, unosite puno vitamina C jer ćete se tako najbolje zaštiti od proljetnih viroza i prehlada. Jedite puno naranči i limuna, a paprika, brokula i kiselo zelje neka budu vaši dodaci prehrani. Unosite i hranu bogatu željezom, kao što je cikla, ali i crveno meso. Naravno, kada proljetno sunce upeče, želja za vježbanjem počinje se topiti. Zato pijte puno vode tijekom dana, kako slučajno ne bi dehidrirali.

Izađite van, pokrenite se!

Priroda je učinila svoj dio posla. Produžila je dan, zagrijala zrak, potaknula drveće da se rascvate i ptica da zapjevaju. Sada je na vama red.  Kada se nakon posla vratite kući, umorni i iscrpljeni i samo čekate da se bacite na kauč, nemojte popustiti napasti. Izađite van u prirodu, odite trčati, voziti bicikl ili se samo malo prošetati po kvartu. Dovoljno je 10 minuta fizičke aktivnosti da vam se pročisti um i osvježi tijelo.

Higijena sna je jako bitna

U poslovnom svijetu redovan i kvalitetan san je luksuz koji si rijetki mogu priuštiti. Pod pritiskom rokova, klijenata i novih projekata, noć često postaje dio radnog vremena. No, koliko god bilo teško, pokušajte da vam kvalitetan san bude važan segment u poslovanju. Nije nužno da svaki put prospavate svih „zakonom propisanih“ osam sati, ali krenite spavati ranije i dizati se ranije. Ako si san uspijete dovesti u ravnotežu i jedan oblik rutine, vidjet ćete koliko ćete brže i jednostavnije rješavati brojne poslovne zadatke tijekom dana. Mozak će vam funkcionirati brže, a radni elan bit će vam na zavidno visokom nivou.