Iza kulisa utrke

Kako se smanjuju dani do početka B2B RUN utrke u Zagrebu, tako uzbuđenje sve više raste. Ostalo nam je još samo 2 dana, odnosno nešto manje od 48sati prije nego što u četvrtak, 15.09. u 18 sati na paviljonu 5 Zagrebačkog Velesajma starta najveća poslovna utrka u Hrvatskoj. Vi slobodno nastavite s pripremama, mi ćemo nastaviti s predstavljanjem osoba iza koje se nalaze kulisa B2B RUN utrke. Cijelo ovo zabavno, raznoliko, ali i profesionalno društvo daje sve od sebe da vam B2B RUN utrka zaista bude nezaboravno iskustvo.

4 komunikacijska M(aga) iz agencije 404

Vjerujemo kako ste puno informacija i zanimljvosti o našoj utrci saznali upravo preko društvenih mreža, medija, newslettra i svih drugih kanala preko kojih do vas dolaze informacije o B2B RUN-u. Vrijeme je da upoznate osobe koje se kriju iza svih ovih kanala :)

Matija, Martina, Mila i Mirjana imena su stručnjaka i stručnjakinja koji su pazili da na svako svoje pitanje, komentar, uputu, primjedbu ili kritiku dobijete odgovor. Matija i Martina zaslužni su za komunikaciju na društvenim mrežama, dok su Mila i Mirjana dvojac koji se brine za kontinuiranu komunikaciju utrke u medijima. Svo četvero vole posao koji rade, smatraju ga izuzetno zanimljivim i dinamičnim mjestom na kojem mogu kontinuirano napredovati. Da dobro rade svoj posao, dokazuje i najveći broj prijavljenih trkača do sada i veliki interes koji je utrka izazvala.

B2B RUN izazov: Najveći izazov im je pravovremena reakcija na razne upite i komentare korisnika s odgovarajućom informacijom te produciranje zanimljivog, ali kvalitetnog sadržaja na sam dan utrke. Ističu kako je trkačka zajednica poprilično aktivna na društvenim mrežama, tako da nisu ni sumnjali da će interes za ovu utrku izostati.

Poruka trkačima: “Uživajte u svakom koraku, guštajte, zabavite se, družite se, smijte se i predstavite sebe i svoj tim u najboljem svjetlu. Vidimo se na startu u četvrtak!”

TOliko VEliko DOgađanje zaslužuje i super majice

"Ne znam što bih o sebi napisala. Baš sam onako neki standard i to me veseli :)", kaže za sebe uvijek otvorena, nasmijana i iskrena Vesna, vlasnica tvrtke TOVEDO, tvrtke koja je zadužena da svi trkači u svojim startnim paketima dobiju majice.

Ističe kako je posvećena poslu i obitelji, a kako je TOVEDO obiteljska tvrtka jer su vlasnici, osim nje, njen brat Tomislav Periša i suprug Draško Domazet, uvijek je na obiteljskim okupljanjima sve isprepleteno oko posla. Inače, TOVEDO je dobio ime spajanjem prvih riječi u imenu njegovih vlasnika – TOmislav, VEsna i DOmazet. Tvrtka je osnovana još 1994., a danas imaju respektabilnu poziciju u branši promotivnih artikala i poslovnih darova, naglašava Vesna.

B2B RUN izazov: "Da svi trkači dobiju svoju veličinu majice." kaže Vesna. Izazov sigurno nije lagan, budući da se s majicama koje je TOVEDO osigurao za utrku može pokriti cijela površina Paviljona 5 na Zagrebačkom Velesajmu.

Poruka trkačima: "Želim Vam dobru energiju i uspješan prolazak kroz cilj, čim porastem pridružit ću vam se!"

 

"B2B RUN utrke su kao koncert AC/DC-ja – svi odlaze s osmijehom na licu"

Ako bi se Bojana Mušćeta, višeg stručnjaka za komunikacije u Hrvatskom Telekomu, glavnom sponzoru B2B RUN utrka u Hrvatskoj,  trebalo definirati u jednoj riječi, to je svestranost. Osim što radi u Hrvatskom Telekomu, piše i o glazbi, surađuje s diskografskim kućama kao konzultant ili urednik, član je književne skupine Ri Lit te veliki ljubitelj stripa, a čak je deset puta publicirao opsežne feljtone o Jamesu Bondu. Kada se ne bavi svim nabrojanim aktivnostima, onda sa Salomon Running Teamom trči razne utrke.

B2B RUN izazov: "Najvažnije nam je da potaknemo naše zaposlenike da krenu sa zdravim navikama, a trčanje je odlično za to.", ističe Bojan. Sudeći prema broju HT-ovih trkača na utrci, u tome su i uspjeli. Prošle godine trčalo ih je 172, a ove godine čak 300.

Poruka trkačima: "Samo ću citirati velikog mislioca Grunfa: Ako želite pobijediti u utrci, morate prvi proći kroz cilj!"

PoKRENIte se – vrijeme je za B2B RUN

Sanja Gržetić, voditeljica korporativnih komunikacija i marketinga u GRAWE-u, i sama je rekreativna trkačica. Shvaćajući prednosti koje trčanje ima za privatno, ali i poslovno okruženje, Sanja je jedna od začetnica projekta PoKRENI čiji je cilj pokrenuti, inspirirati i motivirati čim veći broj ljudi da se uključe u trkačku zajednicu. Također, GRAWE se aktivirao i na B2B RUN utrci kao pokrovitelj zajedničkog zagrijavanja za sve trkače. Kako zagrijavanje pomaže u izbjegavanju rizika mogućih naknadnih ozljeda, tako se i GRAWE u svojoj poslovnoj strategiji brine o očuvanju (životnih i neživotnih) vrijednosti te preuzimanju rizika na sebe.

B2B RUN izazov:  Najveći izazov za Sanju bit će ocjenjivanje fotografija za najkreativniji tim. "Vjerujem da će fotke svih prijavljenih timova biti odlične i jako će biti teško odabrati samo jednu!", poručuje Sanja. Inače, nagradu za najKreativniji tim dodjeljuje stručni žiri, a jedini uvjet za dobivanje nagrade je da imate što kreativniju i originalniju trkačku majicu.

Poruka trkačima: "Kolegijalnost i timski duh su važnii na trkačkoj stazi. Budite potpora jedni drugima, a najviše kolegama i kolegicama kojima je ovo prva utrka. Oni će to zasigurno znati cijeniti." :)

ART – umjetnost trčanja na B2B RUN-u

Računovotkinja, studentica, majka, trkačica – sve je to Silvia Šimunović, kapetanica Atlantic Running Teama na ovogodišnjoj B2B RUN utrci u Zagrebu. Nadimak joj je Siki (tako je zove njen devetogidišnji sin Adrian Ivo), trenutno je na zadnjoj godini Kineziološkog fakulteta i naprosto obožava trčanje. Da joj trčanje ide odlično, dokazuju i rezultati – drugo mjesto na Bledskom polumaratonu 2015. godine te četvrto mjesto ART-ove ženske štafete na Bečkom maratonu 2016. godine.

B2B RUN izazov: Najveći izazov im je kroz svoj ART klub proširiti pozitivnu energiju trčanja. Iako je ART klub nastao kao mala inicijativa, sada već broje oko 350 zaposlenika i njihovih članova obitelji koji svakodnevno uživaju trčanju i predstavljaju Atlantic grupu na brojnim utrkama, od Zagreba i Ljubljane do Skopja, Beča i Hamburga. Također, Silvia ističe kako je B2B RUN utrka pozitivno iskustvo u smislu organizacije, prijema sportaša i motivacije, ali kako mjesta za napredak u bodovanju timova još uvijek ima.

Poruka trkačima: "Pokrenite se!  Ništa nije nemoguće uz malo upornosti, truda i znoja! Ako ste početnik izaberite kvalitetnu školicu i krenite trenirati uz stručno vodstvo i grupu!"

Svaka sekunda je bitna

Zoran Besak je zagrebački dečko, po struci bivši bankar, koji je potkraj 2014. u želji da svim trkačima na utrkama osigura precizno i dostupno mjerenje rezultata, osnovao tvrtku Stotinka d.o.o. Upravo će Stotinka biti zadužena za mjerenje vremena na B2B RUN utrci.

Kako je i sam rekreativni trkač (iza sebe ima 10 istrčanih maratona) zna kako se napredak u trčanju najbolje može vidjeti kroz poboljšanje rezultata na treninzima i utrkama. Upravo zato mu je pokretačko «gorivo», zadovoljstvo da natjecatelju odmah po ulasku u cilj omogući potvrdu ostvarenja ciljeva kojima je prethodila višemjesečna priprema.

On i njegovi kolege do sada su mjerili vrijeme na više od 120 utrka, među kojima se ističu Plitvički maraton, Dubrovački polumaraton te Sarajevski polumaraton.

Inače, Zoran nije u potpunosti odustao od svojih bankarskih ambicija te trenutno radi na projektu osnivanja prve Etične banke u Hrvatskoj.

B2B RUN izazov: U Zagrebu trkače očekuje novost – riječ je o chip startu. "Chip start znači da pojedinoj natjecateljici ili natjecatelju vrijeme utrke počinje teći tek kad prijeđe startnu liniju, a ne prije. To je neophodno da se dobiju realistični rezultati jer se mjeri koliko je vremena svaka trkačica ili trkač proveo na stazi.", objasnio je Zoran.

Poruka trkačima: "Samo uživajte i neka vas pozitivna energija ponese da preletite stazu. :)"

Upoznajte organizatora Roberta Franjkovića

Uvijek nasmijanog Roberta, mnogobrojni trkači znaju s jedne od vodećih hrvatskih utrka – poput Plitvičkog maratona, Zagrebačkog polumaratona, Karlovačkog cenera ili Run Trek 5x5. No, manje je poznato da se iza organizatora krije nekadašnji reprezentativac koji je u ulozi dugoprugaša pretrčao nekoliko desetaka tisuća kilometara - a maratonskih 42 km istrčao je u 2:35:20! Trči i dalje, ali rekreativno, jer se nakon sportske karijere posvetio organizaciji utrka i maloprodaji pa je objedinjujući svoja iskustva krajem 2013. otvorio prvu specijaliziranu trgovinu za trčanje u Hrvatskoj pod nazivom Run Trek.

B2B RUN izazov: U sklopu poslovne utrke najveći mu je izazov definirati zanimljivu rutu i uglazbiti sve aspekte organizacije u jednu uzbudljivu simfoniju.

Robert o stazi: "Najvažnije mi je da sama staza ne bude preteška jer se vrlo veliki broj ljudi prvi puta natječe. Staza je vrlo ravna i većim dijelom vrlo široka kako bi osigurala dobru protočnost velikom broju trkača. U drugom dijelu, ima nešto više zavoja s jednom malom nizbrdicom odnosno uzbrdicom na dijelu koji ispod nadvožnjaka vodi ka Bundeku gdje se nalazi okret i okrjepa. Završetak kroz Velesajam posebno je atraktivan kada će prije samog kraja trkači prolaziti kroz jedan od paviljona."

Poruka trkačima: "Za utrku na 5km se svatko može spremiti i otrčati je u cijelosti bez problema. Bitno je samo ne precijeniti svoje mogućnosti i ne zaletiti se na početku."

Trčanje nikad nije bilo ukusnije

Ostalo nam je još 8 dana do utrke, a mi nastavljamo s predstavljanjem ljudi koji su zaduženi da vam B2B RUN iskustvo u Zagrebu bude nešto o čemu ćete pričati čitavu godinu. Danas vam predstavljamo Marina Medaka, vlasnika restorana RougeMarin i osobu zaduženu da nakon utrke kažete - sudjelovanje na B2B RUN-u je bilo baš ukusno.

Marin za sebe kaže da je uporni tvrdoglavi Desanac (selo Desne, ušće Neretve) kojem je trenutno najveći hobi pronaći malo mira za sebe. Vlasnik je restorana RougeMarin, najpoznatijeg po iznimno finim burgerima, a upravo je otvorio i mesnicu Santoku te u planu ima i pokrenuti čokolateriju. Voli ono što radi, a ističe kako mu je najveća motivacija jasan cilj, vizija i znanje što hoće napraviti.

B2B RUN izazov: "Kako izrealizirati da u što kraćem roku ljudi vrate izgubljenu energiju kroz hranu koju mi pripremamo" - kaže Marin opisujući najveći izazov za svaku B2B RUN utrku. Kako se u Zagrebu očekuje 3000 trkača koji se sportom bave uglavnom rekreativno te nemaju optimalne prehrambene navike, Marin ističe kako su upravo tome i prilagodili svoju ponudu. "Pripremili smo puno proteina koji će im pomoći u izgradnji mišića i vratiti im izgubljenu energiju te salate da nadoknade minerale i vitamine izgubljene tijekom utrke."

Poruka trkačima: "Pijte puno vode, a ponekad i čašu crnog vina." :)


Okrijepite se nakon B2B RUN utrke uz gurmanske delicije iz RougeMarina

Kako bi B2B RUN u Zagrebu bio unikatan i nezaboravan događaj za sve sudionike, osigurali smo catering usluge RougeMarina. Možete biti sigurni da vas očekuje vrhunska hrana, besprijekorna prezentacija i profesionalna posluga. Garancija da će ovogodišnja utrka biti događaj koji nećete tako brzo zaboraviti!

MENU:

  • rougemarin cuban i basque kobasice
  • yakitori ražnjići s teriyakijem
  • pileći file s pancetom
  • pileća buffalo krilca
  • mini pljeskavice s dimljenim sirom
  • ražnjići od svinjske vratine u korejskoj marinadi
  • veganski ražnjići od povrća i tofua
  • falafel loptice s grčkim jogurtom s mentom
  • coleslaw
  • šopska salata
  • grčka salata
  • salata od pečenog povrća i tjestenine
  • salata od pečene paprike s drobljenom fetom
  • krumpir salata s francuskim dresingom
  • svježe sezonsko voće
  • mini somuni, foccacia i cocktail peciva

Tristotinjak zaposlenika trgovačkih društava sa slavonsko - baranjskom adresom trčalo za nove poslovne uspjehe

Osijek, 1. srpnja 2016.  – Više od tristotinjak trkača udruženih u prvu i jedinstvenu poslovnu utrku u Hrvatskoj, B2B RUN, preplavilo je jučer nasip uz Dravu. Zaposlenici iz 29 kompanija istočne Hrvatske na taj način pokazali su da i Slavonija i Baranja žive sportski duh te prepoznaju važnost kretanja koje utječe i na poslovne uspjehe. Bodreni velikim brojem navijača, prvo mjesto u kategoriji malih poduzeća pripalo je ekipi Escape, u kategoriji srednjih poduzeća ekipi Energos, a u kategoriji velikih poduzeća ekipi HEP ODS. Posebnu nagradu za tim koji je najviše pridonio atmosferi utrke osvojio je tim Panturist d.d. U pojedinačnoj konkurenciji prvi su do cilja stigli Lada Tedeschi Fiorio, Atlantic grupa d.d u ženskoj, te Marko Zetović,  HARBURG-FREUDENBERGER BELIŠĆE D.O.O., u muškoj konkurenciji.

Udruživši snage s poslovnim kolegama Slavonci i Baranjci potvrdili su povezanost između poslovanja i trčanja; upornost, fokusiranost i ambicija glavne su niti vodilje ove utrke, baš kao i rezultata u poslovanju. Dobra priprema i timski duh olakšavaju svakodnevicu radnog okruženja, a da posjeduju to isto, posebno su pokazali pobjednici današnje utrke.

Brojna istraživanja dokazala su da je važno živjeti aktivno. Primjerice, studija objavljena u Runners Worldu, ističe da samo jedan sat sjedenja umanjuje zdravstvene benefite jednog sata trčanja za čak 8 %, te da su ljudi koji vježbaju tijekom radnog dana čak do 23% produktivniji nego kad ne vježbaju. Upravo s ciljem da osvijesti važnost i učinak rekreacije na svakodnevne radne obaveze i potakne komunikaciju među kolegama nastala je prva poslovna utrka B2B RUN koja se ove godine, nakon prošlogodišnje održane u Zagrebu, proširila na još tri grada; Split, Rijeku i Osijek „ istaknula je Dijana Vetturelli, inicijatorica B2B RUN utrke.

Utrkom u Osijeku završio je ljetni ciklus ove jedinstvene poslovno - sportske rekreacije namijenjene isključivo zaposlenicima malih, srednjih i velikih tvrtki koji udruženi u tim od najmanje tri člana ostvaruju zajedničke rezultate i jačaju timski duh. Više od 1.000 trkača već je otrčalo svojih pet kilometara za poslovni rast i razvoj, a nastavak slijedi u Zagrebu 15. rujna.


Pet stotina zaposlenika javnih i privatnih kompanija trčalo prvu B2B RUN utrku u Rijeci

Rijeka, 2. lipnja 2016. – Ulicama Rijeke trčalo je jučer pet stotina ljudi udruženih u prvu i jedinu poslovnu B2B RUN utrku održanu u ovom gradu, namijenjenu zaposlenicima hrvatskih tvrtki iz privatnog i javnog sektora.

Nakon nedavno održane B2B RUN utrke u Splitu koja je okupila više od dvjesto trkača i Rijeka je ovog četvrtka pokazala da posao i sport idu ruku pod ruku. Maksimalan broj prijava, njih čak pet stotina, potvrdilo je da su i Riječani prepoznali povezanost između poslovanja i trčanja; upornost, fokusiranost i ambicija glavne su niti vodilje ove utrke, baš kao i rezultata u poslovanju. Dobra priprema i timski duh olakšavaju svakodnevicu radnog okruženja, a da posjeduju to isto, posebno su pokazali pobjednici današnje utrke.

Uz glasno bodrenje navijača prvo mjesto u kategoriji malih poduzeća pripalo je ekipi P-Grupacija, u kategoriji srednjih poduzeća ekipi Elcon Geraetebau, a u kategoriji velikih poduzeća Atlantic grupi. Posebnu nagradu za najkreativniji tim utrke osvojila je ekipa iz dječjeg vrtića Bakar. U pojedinačnoj konkurenciji prvi su do cilja stigli Jana Selič iz Atlantic grupe u ženskoj konkurenciji te Matjaž Štanfel iz tvrtke KvarnerCAD u muškoj.

„Trčanje je najbolja vježba za poboljšanje funkcija mozga, kako za pamćenje i učenje, tako i za fokusiranje i koncentraciju, što je vrlo bitno u svakodnevnom radu te nam je vrlo drago što su i Riječani prepoznali blagodati ove utrke i trčanja koje će im, vjerujem, biti koristan alat u suočavanju s poslovnim izazovima.“ pojasnila je Dijana Vetturelli, inicijatorica B2B RUN utrke.

B2B RUN prva je poslovna utrka u Hrvatskoj koja okuplja zaposlenike hrvatskih tvrtki iz privatnog i javnog sektora te ih kroz utrku na pet kilometara u timu potiče na druženje, razvijanje timskog duha i fizičku aktivnost. Nakon Zagreba gdje se prošle godine okupilo više od 1.000 trkača iz 80 kompanija, ove se godine B2B RUN organizira u četiri grada - Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu.     

Do sada je na ovogodišnju poslovnu utrku u Hrvatskoj "B2B RUN powered by HT" prijavljeno preko 1500 trkača iz više od 100 tvrtki.

Hrvatski Telekom osvojio je nagradu za najfit kompaniju u konkurenciji velikih poduzeća, a tim je povodom Marija Felkel, članica Uprave zadužena za ljudske resurse u HT-u izjavila: „Prošle smo se godine uvjerili da ovakvi događaji omogućuju istovremeno jačanje timskog duha i rast individualnih potencijala trkača koji se projiciraju i na njihov odnos prema radu. Unutar kompanije primijetili smo razvijanje jedne potpuno nove kulture življenja, zdraviji pristup poslovanju te velike promjene. Dokaz je i velik broj prijava naših zaposlenika na ovu utrku te kvalitetne pripreme kojima su se posvetili tijekom godine.“

Iduća B2B RUN trka trči se 30. lipnja u Osijeku, a 15. rujna ove godine u Zagrebu se priprema velika završnica.



Pronađite B2B RUN Playlistu na DEEZERU

Svi sudionici B2B RUN utrke mogu se zagrijavati uz specijalno sastavljenu B2B RUN playlistu na Deezeru namijenjenu trčanju. Poznato je kako se uz dobru glazbu i odgovarajući ritam bolje trči, a skladbe koje je kompilirao urednik Deezera Branko Skendžić specijalno za B2B RUN utrke pomoći će i na treninzima i na utrkama.

Ovu playlistu možete slušati s vašeg smartfona ako instalirate aplikaciju Deezer. Ona je sasvim besplatna u razdoblju od 15 dana, tako da možete isprobati sve mogućnosti ovog sjajnog servisa, pa i sastaviti vlastitu playlistu za trčanje. Kako ona zvuči, možete čuti i na računalu, na ovom linku:
 
http://www.deezer.com/playlist/1858086082
 
Deezer će vam se sigurno svidjeti, a želite li ga i dalje nastaviti koristiti, možete aktivirati mjesečnu opciju od 35 kuna mjesečno ili u sklopu Najboljih tarifa ako ste korisnici usluga B2B RUN partnera, Hrvatskog Telekoma.

Za one koji to još nisu, prava je adresa: www.hrvatskitelekom.hr


Završena prva B2B RUN utrka u Splitu!

Više od dvjesto trkača okupilo se na prvoj B2B RUN utrci u gradu pod Marjanom. Potvrdivši još jednom da je Split „najsportskiji grad na svitu“ te pokazavši snažan timski duh, više od 200 trkača okupljenih u 22 tima iz različitih hrvatskih poduzeća pretrčalo je ovu pet kilometarsku utrku. Bodreni velikim brojem navijača, prvo mjesto u kategoriji malih poduzeća pripalo je ekipi Polufinale d.o.o., u kategoriji srednjih poduzeća ekipi Adriagate d.o.o., a u kategoriji velikih poduzeća ekipi Ericsson Nikola Tesla. Posebnu nagradu za tim koji je najviše pridonio atmosferi utrke osvojio je tim HEP ODS d.o.o., dok je za najfit kompaniju proglašena ekipa iz NIRS TRGOVINE. U pojedinačnoj konkurenciji prvi su do cilja stigli Nikolina Šustić Stanković u ženskoj konkurenciji te Marin Koceić u muškoj, oboje iz tvrtke Ericsson Nikola Tesla.

Ova utrka, namijenjena isključivo poslovnoj zajednici, na jednom je mjestu okupila zaposlenike raznih splitskih kompanija, koji su udruženi u timove od najmanje tri člana, imali prilike trčati za zajednički cilj, braniti boje svojih timova te se još bolje povezati s kolegama izvan radnog okruženja. 

„Ponosna sam na naš tim i rezultat koji smo ostvarili. Drago mi je što smo imali priliku pokazati naše trkačke vještine, motivaciju i timski duh, a uz najbolje navijače na svijetu, prelazak ovih pet kilometara bio je lagan zadatak. Veselimo se ovoj utrci i iduće godine kada ćemo se, vjerujem, prijaviti u još većem broju“; izjavila je Nikolina Šustić Stanković iz pobjedničkog tima Ericsson Nikola Tesla.

Naslovni sponzor utrke je Hrvatski Telekom, kojemu je B2B RUN bio jedan od najvećih projekata internih komunikacija u prošloj godini. 

 „Vjerovali smo da će u Splitu biti velik odaziv, no broj timova i atmosfera koju su stvorili u potpunosti nas je zadivila. Trčanje prekrasnim ulicama Splita uz najljepše more bio je odličan mamac za trkače, a ova utrka, iako natjecateljskog duha, potaknula nas je sve na zajedničko druženje i umrežavanje kroz fizičku aktivnost što će, vjerujem, biti korisno i u daljem poslovanju“, - istaknuo je Boris Batelić, član uprave i direktor za korisničko iskustvo HT-a.

Do sada se na poslovnu utrku u Hrvatskoj "B2B RUN powered by HT" prijavilo preko 1400 trkača iz više od 110 tvrtki. Iduća B2B RUN utrka trči se već za dva tjedna, 2.lipnja u Rijeci. Nakon nje slijede utrke u Osijeku 30. lipnja te završnica u Zagrebu 15. rujna ove godine.

Više o B2B RUN utrci možete saznati na www.b2brun.hr, a pratiti nas možete i na društvenim mrežama: B2B RUN Facebook stranici te na službenom Instagram profilu


Obavijest za splitske trkače!

Dragi trkači, 

od prve poslovne utrke u Splitu- B2B RUN powered by HT - dijeli nas nešto više od 24 sata! Vrijeme je da prođemo kroz osnovne informacije, kako biste se do samog dolaska na Rivu mogli u miru posvetiti pripremama za utrku. 

Startni brojevi. Molimo da startne brojeve ne savijate, jer se u njima nalaze čipovi za mjerenje vremena. Prije početka utrke potrebno je startne brojeve s priloženim sigurnicama (šikurecama) pričvrstiti na prednji dio majice. 

Program utrke. Preporučujemo da na Rivu dođete sat vremena prije početka utrke, dakle u 17 sati, kako biste imali dovoljno vremena da se presvučete i sudjelujete u organiziranom zagrijavanju pod vodstvom sportske trenerice Ane Ljubić. Naime, sponzor utrke “GRAWE Hrvatska” odlučio vas je pripremiti za najveći sportsko-poslovni izazov sezone, kako biste tijekom 5–kilometarske utrke smanjili mogućnost ozljeda i izvukli svoj maksimum:     

  • 16:00 Početak okupljanja
  • 17:30 Zagrijavanje uz Anu Ljubić - powered by PoKRENI GRAWE
  • 18:00 Start utrke
  • 18:50 Proglašenje pobjednika
  • 19:00 After Run druženje

Staza. Start i cilj utrke nalaze se na Rivi (nekih sto metara od ulaska u Dioklecijanovu palaču). Ukupna duljina utrke je 5km. Staza prolazi kroz Trumbićevu obalu, preko Obale kneza Branimira do šetališta Ivana Meštrovića. Okret se nalazi na polovini staze, ispred ulaza u Vilu Dalmaciju. Nakon okreta, trkači se istim putem vraćaju do cilja. Staza je uglavnom ravna s maksimalnom nadmorskom visinom od 15 metara – vidi stazu. Staza će biti označena, kao i svaki prijeđeni kilometar.

Garderoba. U startnom/ciljnom prostoru na Rivi bit će postavljeni šatori za presvlačenje (muška i ženska garderoba) i “B2B trezor” u kojem ćete uz predočenje startnog broja moći ostaviti svoje ruksake i torbe na sigurno čuvanje. Tijekom utrke prostor garderobe biti će čuvan od strane naših volontera. Za izgubljene stvari ne odgovaramo. 

Parking. Oko centra grada ima nekoliko parkinga koji se mogu iskoristit za ostavljanje osobnih auta, a preporučujemo parking kod Banovine i kod starog Hajdukovog placa.

Okrepa. Na okretu staze na ulazu u Vilu Dalmaciju nakon 2,5 pretrčanih kilometara, biti će organizirana okrepna stanica s vodom.

After Run druženje. Sve natjecatelje nakon sagorijevanja kalorija na našoj 5-kilometarskoj stazi, čeka toplo-hladna zakuska koju za vas priprema Restoran & Catering Mala Kate. Molimo da članove svog tima obavijestite kako će se hrana i piće dijeliti uz predočenje startnih brojeva. Službeno se družimo do 21 sat, a neslužbeno – prema želji… 

Odgovornost. Svi natjecatelji B2B RUN utrke u Splitu trče na vlastitu odgovornost. 

Pozivamo vas da posjetite i štand Hrvatskog Telekoma na kojem ćete prije i poslije utrke biti u mogućnosti kupiti najnovije artikle dodatne opreme za svakog trkača (vodootporne slušalice, bežične punjače, posebne torbice za trkače, pametno uže za preskakanje, sleep tracker...). 

Za sve dodatne upite možete nas kontaktirati na b2bruncroatia@gmail.com

Vidimo se 19.05.2016. na startu! 

Organizacija poslovne utrke B2B RUN


B2B RUN podržao inicijativu Hrvatskog Telekoma #gameforgood u sklopu koje je lansirana mobilna igra Sea Hero Quest

Hrvatski Telekom i Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest tijekom prošlog su tjedna predstavili svjetsku inicijativu #gameforgood u sklopu koje je lansirana mobilna igrica Sea Hero Quest. Riječ je o inovativnoj mobilnoj igri, kreiranoj s ciljem stvaranja najveće svjetske baze podataka, uz pomoć koje će se raditi daljnja istraživanja na području demencije. B2B RUN se također priključio ovoj inicijativi kako bi i sportska zajednica dala svoj doprinos u borbi protiv demencije, a posljedično i protiv Alzheimerove bolesti.

Najnovije zdravstvene procjene pokazuju da bi do 2020. godine u svijetu moglo biti 43 milijuna oboljelih, a do 2040 godine čak 81 milijun, što pokazuje da slijedi neminovna epidemija demencije.

Alzheimerova bolest najuobičajeniji je oblik demencije, a unatoč brojnim spoznajama, još uvijek nije rasvijetljen točan uzrok nastanka, kao ni adekvatna terapija. Međutim znanstvena istraživanja pokazala su kako trčanje i sport imaju niz blagotvornih učinaka na ljudski mozak, a što je aerobna vježba teža, to je korist veća. Trčanje i općenito vježbanje potiču bolji rad mozga i poboljšavaju pamćenje, a učenje novih podataka, poput novih riječi postaje 20% brže i kvalitetnije nakon intenzivnog treninga.

Uz Sea Hero Quest, igrači se probijaju kroz labirinte otoka i ledenjaka, stručnjaci svaku odigranu sekundu mogu pretočiti u znanstvene podatke. Svake 2 minute provedene igrajući Sea Hero Quest jednake su 5 sati istraživanja u laboratoriju. Ako 100.000 ljudi igra Sea Hero Quest samo 2 minute, to će biti jednako 57 godina istraživanja u laboratoriju.

U svega nekoliko dana od svjetskog lansiranja, igru je na svoje mobilne uređaje skinulo više od 500.000 korisnika, uključivši se tako u ovu hvalevrijednu akciju. Time je kroz igru zamijenjeno 725 godina laboratorijskog istraživanja.

Pridružite se i vi ovoj inicijativi i na taj način dajte svoj doprinos u borbi protiv demencije.

Igra Sea Hero Quest dostupna je na globalnoj razini za iOS i Android uređaje i može se besplatno preuzeti iz App Storea i Google Playa.


Ana Popović iz tvrtke Adriagate d.o.o. pobjednica splitskog izazova #PoKRENIkolege

ZAGREB, 10.05.2016 – Ana Popović, zaposlenica tvrtke Adriagate d.o.o. iz Splita, prva je pobjednica izazova #PoKRENIkolege. Ana je svojom fotografijom na Facebook stranici PoKRENI najbolje prikazala što je sve potrebno za podizanje timskog poslovnog duha i poticanje kolega na trčanje.

Zahvaljujući Aninom entuzijazmu i pokretačkoj energiji, zaposlenici tvrtke Adriagate osvojili su prvu nagradu - motivaciju i zagrijavanje na poslovnoj utrci B2B RUN u Splitu uz triatlonca i najuspješnijeg hrvatskog Ironmana Dejana Patrčevića, aktualnog pobjednika hrvatske utrke Wings for Life. Dejan će posjetiti tvrtku Adriagate i tamo održati motivacijski govor te svim zaposlenicima dati nekoliko savjeta za pripremu. Također, neposredno prije utrke vodit će zagrijavanje za trkače Adriagate-a, družiti se s njima te ih glasno bodriti tijekom cijele utrke. Osim ovih odličnih nagrada, Ana je svome trkačkom timu osigurala i 10 individualiziranih majica za trčanje.

Tvrtka Adriagate inače se bavi posredovanjem u prodaji smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj i Crnoj Gori, a pobjeda u ovom izazovu velik im je poticaj da nastave pobjeđivati i na poslovnom planu.

Ani čestitamo od srca, a vas pozivamo da se priključite #PoKRENIkolege izazovu i prijavite svoju tvrtku na jednu od preostalih B2B RUN utrka u Rijeci, Osijeku i Zagrebu. Kao što vidite, očekuju vas odlične nagrade i još bolja atmosfera!

  • Rok prijave za utrku u Rijeci je 16.05. , dok izazov #PoKRENIkolege traje do 23.05.
  • Rok prijave za utrku u Osijeku je 13.06., dok izazov #PoKRENIkolege traje do 20.06.
  • Rok prijave za utrku u Zagrebu je 29.08., dok izazov #PoKRENIkolege traje do 05.09.

Više o izazovu možete pronaći na www.b2brun.hr, www.pokreni.hr i FB PoKRENIbyGRAWE!


Novi logo - još bolja utrka

Najveća poslovna utrka u Hrvatskoj – B2B RUN powered by HT – dobila je novi logo! U suradnji s kreativnom agencijom 404,  osmišljen je novi vizualni identitet utrke koji ističe upravo njene najvažnije karakteristike – jednostavnost, neformalnu komunikaciju i svjesnost o potrebi zdravog načina života.

Kako je B2B RUN powered by HT utrka koja je isključivo namijenjena zaposlenicima trgovačkih društava i javnih poduzeća prijavljenih na području Hrvatske, dakle zaposlenim osobama koje većinu vremena sjede u uredu, kroz novi logo željelo se poručiti ono što je već dokazano brojnim istraživanjima – aktivni način života za posljedicu ima stvaranje kvalitetnije, sretnije, odgovornije i produktivnije radne okoline.

Marko Beljan iz agencije 404 pojasnio je što za njih znači novi logo: “Novim logotipom poručujemo da smo drugačiji od drugih utrka jer naše sudionike ne povezuje isključivo sport i trčanje, već prvenstveno posao. Zbog toga je ideja poslovnog karaktera logotipa prevladala nad sportskim. Vizualizacijom verbalnog dijaloga u obliku "oblačića za tekst" smo iskomunicirali dvije glavne posebnosti naše utrke, a to su prilika za komunikaciju među trkačima različitih timova i povezivanje unutar timova.”

Međutim, iako ima novi logo, utrka i dalje ostaje ona “stara”.  Njen glavni cilj je potaknuti tvrtke da kroz trčanje poboljšaju svoju radnu okolinu, a samim time i poslovne uspjehe.

Ako mislite da je vaša tvrtka sprema za novi oblik izazova, prijavite se na B2B RUN poslovnu utrku koja će se ove godine održati u 4 najveća hrvatska grada – Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu. Prva na rasporedu je utrka u Splitu, 19.05., na koju se još stignete prijaviti.

Vidimo se na cilju!


Iz perspektive Cedevite: Zašto je super biti trkač

1.Trkači su sretniji

Jednom kada pređeš preko osjećaja bolnih nogu dolazi stanje kada trčanje prestaje biti obaveza već potreba. Trčanje tada postaje ventil za opuštanje nakupljenog stresa i karta za mjesto gdje žive pozitivne misli.

2. Trkači upoznavaju druge super trkače

Trčanje u paru može biti motivirajuće, upoznavanje drugih ljudi koje trče donosi nam nova znanja o trčanju, prehrani, opremi. U društvu gdje ne postoji trkači imate dobru temu za razgovor jer je uvijek zanimljivo slušati što zapravo nekog vuče da prevaljuje tolike kilometre na tenisicama.

3. Trkači su uporniji

Kad krenete trčati bolje upoznajete svoja fizička ograničenja. Nakon nekog vremena saznate da ograničenja zapravo nema ako ste dovoljno uporni prijeći preko njih. Tako trčanje pomaže u „resetiranju“ mozga da je sve moguće, ako mi to stvarno želimo.

4. Trkači će vas nadživjeti

Trebamo li ovo objašnjavati, zdrav život, pozitivan stav, otpuštanje stresa- sve to doprinosi sretnijem i dužem životu.

5. Trkači trče svugdje

Ne trebate biti u zagušljivom prostoru da bi vježbali, izađite van, pogledajte prirodu, krenite u onaj park pored kojeg stalno prolazite, a nikada stvarno ne vidite. Vaš prostor za vježbanje je svugdje i nema radnog vremena. Ne trebate plaćati nikakvu članarinu niti čuvati vašu člansku iskaznicu, trebate samo dobre tenisice, ugodnu odjeću i cilj pred sobom.


Jeste li već osmislili svoje timske majice

Prošle godine smo svjedočili kreativnosti i domišljatosti brojnih poduzeća koja su svojim timskim majicama oslikavali pravi duh B2B RUN utrke.

I ove godine imate priliku trčati u dresovima dizajniranima samo po vašem izboru!

U koji god grad da se vaša ekipa prijavi, organizator utrke Run&Trek za vas je pripremio tri kategorije individualnih timskih majica:

1. Adidas - dry-fit - 169,00 kn

2. Yoma - sportski poliester dres - 139,00 kn

3. Stedman - sportska poliester majica - 89,00 kn

Sve što trebate jest odabrati model majice, definirati natpis i dizajn, a sve ostalo je naša briga. Za više informacija pošaljite mail na centar.kaptol@run-trek.hr ili nazovite 01/4860 863. 


Agencija 404 postala komunikacijski partner utrke

Nikola Vrdoljak: Mi imamo najmanje 404 razloga za trčanje

Kako bismo se što uspješnije nosili s raznim izazovima modernog načina života, umanjili stres te bolje uskladili privatni i poslovni život, potičemo naše zaposlenike da se uključe u različite sportske aktivnosti, a trčanje se zadnjih godina nametnulo kao apsolutni hit. U agenciji smo razvili i sustav nagrađivanja za postignute sportske rezultate što je dodatan motiv za zdraviji i aktivniji način života. Mnogi od nas se već rekreativno bave trčanjem, pa se samim time nametnula potreba da oformimo vlastiti trkački tim koji će nas predstavljati na prvoj poslovnoj utrci u Hrvatskoj. Broj zainteresiranih trkača svakodnevno se povećavao, te se na kraju u utrku uključilo više od 20 zaposlenika naše agencije. Ostatak ekipe pridružio nam se uz stazu kako bi nas bodrio i potaknuo da što brže i lakše stignemo do cilja.

Utrku je pratila prava trkačka groznica koja se mogla osjetiti prije, za vrijeme i nakon utrke. Tih dana glavna tema u uredu je bilo trčanje - što obući, kojim tempom krenuti, kakva je staza i što jesti prije utrke. Kako bi naš nastup bio što upečatljiviji, odlučili smo nositi i jednake majice s prepoznatljivim oznakama naše kompanije.

Kako u uredu, i u Maksimiru je taj dan sve bilo podređeno trkačima. Pristizali su iz svih smjerova, poznati i nepoznati, uzbuđeni i sretni, a svi s jedinstvenim ciljem - što brže otrčati stazu od pet kilometara. Sama staza nije bila zahtjevna što nam je svima omogućilo da jednako sretni i zadovoljni stignemo do cilja. Da smo se dobro pripremili i dali sve od sebe na stazi potvrdili su i naši rezultati. U pojedinačnoj konkurenciji osvojili smo zlatnu medalju kod djevojaka i srebrnu u muškoj konkurenciji. No pravu euforiju izazvalo je proglašenje najboljih ekipa, gdje smo osvojili odlično treće mjesto u kategoriji malih poduzeća. U tom trenu pokazali smo ne samo koliko smo brzi, nego i koliko smo glasni, veseli i ponosni zbog osvojenog odličja. Bio je to pravi sportski spektakl.

Da bi utrku učinili još većom i zabavnijom, ove godine odlučili smo nešto ranije krenuti s pripremama, ali i uključiti se u organizaciju utrke kao komunikacijski partneri, na što smo posebno ponosni. Kako rastemo mi kao kompanija, tako sam uvjeren da će paralelno s njom rasti i broj sudionika utrke.

Vidimo se na cilju!


Hrvatski Telekom naslovni sponzor drugog izdanja B2B RUN utrke

Zagreb, 3. veljače 2016. – Nastavno na veliki uspjeh prve poslovne utrke u Hrvatskoj B2B RUN, koja je već u svom prvom prošlogodišnjem izdanju u Zagrebu zabilježila veliki odaziv i interes, ovogodišnje drugo izdanje održat će se u čak četiri grada. Prva B2B RUN utrka zakazana je u Splitu za 19. svibnja, nakon čega slijede utrke u Rijeci 2. lipnja i Osijeku 30. lipnja, dok je završna utrka u Zagrebu planirana za 19. rujna.

Poslovna utrka B2B RUN namijenjena je svim zaposlenicima trgovačkih društava prijavljenih na području Hrvatske te je ista već lani u svom prvom izdanju privukla više od 1000 trkača iz 80 kompanija. Ove godine pokretači očekuju više od 300 sudionika u Splitu, Rijeci i Osijeku te najmanje 3000 u Zagrebu.

„Poslodavce diljem svijeta muče isti problemi – kako povećati učinkovitost zaposlenika, potaknuti međusobnu komunikaciju i podići njihovo zadovoljstvo. U želji da damo svoj doprinos odlučili smo podržati poslovnu zajednicu i u vidu B2B RUN-a ponuditi jedan poticajni alat koji će ih podržati u suočavanju s navedenim izazovima.“, poručila je Dijana Vetturelli inicijator B2B RUN-a.

Naslovni sponzor utrke je Hrvatski Telekom, kojemu je B2B RUN bio jedan od najvećih projekata internih komunikacija u prošloj godini. U HT-u se trčanjem bave početnici, rekreativci, trofejni natjecatelji i reprezentativci, a u prvoj B2B utrci sudjelovalo je više od 170 zaposlenika koji su bili i ambasadori donatorske akcije „Zajedno smo jači“.

„Vjerujem da smo podržavanjem ove utrke odabrali prave vrijednosti u širenju korporativne društvene odgovornosti. Interna istraživanja pokazala su da je dugotrajno sjedenje na poslu jedan od najvažnijih uzroka zabrinutosti naših zaposlenika. Utrka B2B RUN idealna je aktivnost, jer njome u isto vrijeme pridonosimo poboljšanju zdravlja naših zaposlenika, ali i jačanju timskog duha, kao i boljem umrežavanju s kolegama iz drugih kompanija“, istaknula je Marija Felkel, članica Uprave HT-a za ljudske resurse.

Među sudionicima prošlogodišnje utrke bio je i Bojan Mušćet iz korporativnih komunikacija HT-a, koji je i inače aktivni trkač. Kolegicama i kolegama iz drugih kompanija koordinator HT-ovog trkačkog tima poručuje da se ne brinu previše oko kondicije, jer je i samo sudjelovanje u utrci već pobjeda.

„B2B RUN je utrka u kojoj rame uz rame mogu nastupati svjetski prvaci s potpunim početnicima. Najvažnije je dobro se provesti, upoznati ljude iz sasvim različitih radnih okruženja, osjetiti kako možete pojačati vlastite mogućnosti i uživati u svakom koraku u prirodi“, rekao je Mušćet.

B2B RUN okuplja timove trkača unutar pojedinih kompanija koje su podijeljene u tri kategorije: male, srednje i velike. Osim pojedinačnih mogu se ostvariti i timske nagrade koje su prošle godine ostvarile tvrtke Atlantic grupa, Končar Institut za elektrotehniku i Raptor osvajajući prva mjesta. Hrvatski Telekom osvojio je nagradu za najfit kompaniju. Od ove godine nagrade će se dodjeljivati i timovima koji su najviše doprinijeli atmosferi utrke.

Prijave za sudjelovanje su u tijeku putem web stranice www.b2brun.hr, a early bird kotizacije po cijeni od 100 kn + PDV moguće je uplatiti zaključno s 19. veljače 2016.

Više informacija o utrci pratite na sljedećim kanalima:

B2B RUN Croatia Facebook stranica

b2bruncroatia Instagram profil

 


Veliko hvala Udruzi Krijesnica!

U organizaciji prve poslovne utrke u Hrvatskoj uvelike nam je pomogla i Udruga Krijesnica kojoj se ovim putem od srca zahvaljujemo. Naime, organizaciji su se priključili i članovi Krijesnice koji su od ranog maksimirskog jutra brinuli da sve pođe po planu i da trkačima nište ne nedostaje – prije, za vrijeme i poslije utrke.

Tijekom popodnevnih sati istaknula se i najmlađa članica Udruge, kujica Dira, koja je u svojem ruksaku nosila sprej protiv komaraca pritom uveseljavavši brojne trkače.  Možemo samo zaželjeti da nam se Udruga Krijesnice priključi i dogodine, sa svojom mladom i vedrom ekipom.


Više od tisuću natjecatelja na startu prve poslovne utrke u Hrvatskoj

Park Maksimir je 17.09. 2015. u organizaciji Run&Trek-a ugostio „B2B RUN“, prvu poslovnu utrku namijenjenu svim zaposlenicima trgovačkih društava prijavljenih na području Republike Hrvatske.

Među više od tisuću prijavljenih trkača našli su se zaposlenici tvrtki iz vrha hrvatskog gospodarstva, poput Hrvatskog TelekomaAtlantic Grupe ili PBZ Investa.

Od trkača iz ukupno 80 trgovačkih društava utrku dugu pet kilometara najbrže je pretrčao zaposlenik Microline-a Gordan Petković, ispred dvojca iz KONČAR Instituta za elektrotehniku Ivana Murata i Josipa Babića. U ženskoj konkurenciji utrku je prva završila Mia Pamuković iz Allianza, ispred Silvije Šimunović iz Atlantic Grupe i Tamare Ećimović iz Plive. 

Pobjedu u ekipnom natjecanju velikih tvrtki ostvarila je Atlantic Grupa, ispred Hrvatskog Telekoma koji je također ponio nagradu za „najfit ekipu“ s više od 150 prijavljenih trkača.

„U našoj kompaniji trčanjem se bave trofejni natjecatelji i reprezentativci, a kad smo vidjeli da se prijavilo više od 150 trkača, znali smo da je posrijedi utrka koju moramo podržati. Želimo time potaknuti i ostale da se bave tjelesnom aktivnošću za koju držimo da je prilično bitna i u poslovnom razvoju.“ – izjavila je Renata Fucak iz Hrvatskog Telekoma.

Pobjednici utrke, članovi Atlantic Grupe zadovoljno su ustvrdili kako je njihova misija inspirirati zajednicu zdravim životnim navikama, bez obzira na sport ili disciplinu kojom se odlučili baviti.

U PBZ Investu se prije utrke stvorila atmosfera oduševljenja ne samo trčanjem već i druženjem koje se intenziviralo zahvaljujući upravo pripremi za B2B RUN. „Mi se dolazimo dobro zabaviti i pronaći inspiraciju za nastavak natjecanja i na nekim budućim utrkama – tko može brže, tko može duže! – izjavila je Silvana Milić.

Prvu poslovnu utrku u Hrvatskoj inicirao je dvojac Vetturelli, koji su i sami obožavatelji rekreativnog trčanja i pobornici intenziviranja interne komunikacije.

„Kako smo mi u VETTURELLI aktivni u B2B sektoru, smatrali smo da kroz ovaj vid aktivnosti na autentičan način dajemo doprinos poslovanju naših partnera. Da smo na pravom tragu dokazuje veliki interes kompanija, broj prijavljenih i uzbuđenje koje se širi među zaposlenicima“, izjavila je Dijana Vetturelli.

Rezultate utrke možete pogledati OVDJE


Informacije za natjecatelje

Od prve poslovne utrke u Hrvatskoj - B2B RUN – dijeli nas svega tri dana, pa je vrijeme da prođemo i podijelimo osnovne informacije, kako biste se od samog dolaska u Park Maksimir mogli posvetiti utrci.

Program utrke. Preporučujemo da u Maksimir dođete sat vremena prije početka utrke, znači u 17 sati, kako biste imali dovoljno vremena da se presvučete i sudjelujete u organiziranom zagrijavanju pod vodstvom kineziologa Šime Zuraka. Naime, sponzor utrke “Multipower” odlučio vas je pripremiti na najveći poslovni izazov sezone, kako biste tijekom 5–kilometarske utrke smanjili mogućnost ozljeda i izvukli svoj maksimum:
 
     16:00  Okupljanje
     17:30  Zagrijavanje uz Šimu Zuraka – sponsored by Multipower
     18:00  Start utrke
     18:50  Proglašenje pobjednika
     19:00  After Run Party uz BBQ live cooking by RougeMarin
 
Startni brojevi. Vaši Kapetani će preuzeti vaše startne pakete (sa startnim brojevima i još nekim iznenađenjima) jedan dan prije utrke tj. u srijedu, 16.09.2015.. Molimo da startne brojeve ne savijate, jer se u njima nalaze čipovi za mjerenje vremena. Prije početka utrke potrebno je startne brojeve s priloženim zihericama pričvrstiti na prednji dio majice.

Staza. Start i cilj utrke nalaze se na poljani kod Mogile (ispod „Sokola“). Stazu smo s obzirom na veliki interes i broj prijavljenih natjecatelja prilagodili novim uvjetima. Detalje i slikovni prikaz staze možete pogledati pod linkom: staza
 
Garderoba. U startnom/ciljnom prostoru na poljani kod Mogile bit će postavljeni šatori za presvlačenje u kojima ćete moći ostaviti svoje ruksake i torbe (garderoba Ž i garderoba M). Tijekom utrke prostor garderobe biti će čuvan od strane naših volontera, ali za izgubljene stvari ne odgovaramo.
 
Okrepa. Kako je utrka kružna i predviđa dva kruga od 2,5 km, nakon prvog istrčanog kruga biti će organizirana okrepna stanica s vodom i energetskim barovima.
 
After Run Party. Sve natjecatelje nakon sagorijevanja kalorija na našoj 5-kilometarskoj stazi, čeka BBQ iznenađenje koje za vas priprema Bistro RougeMarin. Vegetarijanci se ne moraju brinuti, jer su predviđeni i specijaliteti od tofua i povrća. Službeno se družimo do 21 sat, a neslužbeno – prema želji… :)
 
Ako imate dodatna pitanja pošaljite ih na mail b2bruncroatia@gmail.com.
 
Vidimo se 17.09.2015. na startu!


Razglasite svojim šefovima - aktivnost i produktivnost idu ruku pod ruku!

Prije par tjedana, u Velikoj Britaniji izašla je studija koja preporučuje uredskim radnicima da potroše najmanje dva sata na poslu na nogama, izgrađujući time mogućnost za stajanje do idealnih četiri sata dnevno. Iako zvuči pomalo utopistički i nestvarno, to je jedini način kako bi se izbjegli loši učinci sjedilačkog načina života. Nažalost, gotovo je sigurno za pretpostaviti da malo ljudi to zapravo i čini.

U kombinaciji s ovom informacijom i činjenicom da 59% građana Europske unije nikada ili rijetko vježba, pokretanje B2B utrke u Hrvatskoj predstavlja ozbiljan izazov. Ured je žarišna točka fizičke neaktivnosti i mjesto na kojemu ljudi najčešće drastično mijenjaju svoje životne navike na gore. Za mnoge, stavljanje fizičke aktivnosti u natrpani raspored često izgleda kao nerješiva enigma.

Kako bi napravili taj prvi korak, koji je često najteži, najvažnije je pomalo uvoditi fizičku aktivnost u svoj život. Za početak, krenite stepenicama - vožnja liftom je stvar prošlosti. Sastanke probajte organizirati u hodu, zaboravite na duga i zamorna sjedenja u kancelariji. Mudro iskoristite i pauze, dobro istezanje ili kratki posjet teretani nisu za baciti. Također, jeste li ikada probali doći na posao s biciklom? Ako vam to nije mogućnost, probajte sići stanicu-dvije ranije iz javnog prijevoza ili se jednostavno parkirajte malo dalje od vašeg radnog mjesta.

Nakon ovih malenih koraka i jednostavnih trikova nećete izgubiti previše od radnog vremena, a ubrzo ćete osjetiti kako ste sretniji, produktivniji i zdraviji. Kada se odlučite da ste spremni za još veću promjenu, pravo je vrijeme da se prijavite na našu utrku i pokažete drugim kolegama koji je pravi put do mijenjanja loših navika.

Poslodavci također mogu izvući puno koristi kada se odluče promijeniti fizičke navike svojih zaposlenika. Nakon fizičke aktivnosti, radnici su produktivniji i manje odsutni – duhom i tijelom. Zato probajte omogućiti vašim zaposlenicima pristup raznim fizičkim programima. Zašto ne započeti s B2B utrkom?

https://www.gov.uk/government/organisations/public-health-england

http://bjsm.bmj.com/content/early/2015/06/30/bjsports-2015-094618


Motivirajte svoje zaposlenike - što radite krivo i kako to popraviti?

Nedavno provedena studija o angažmanu zaposlenika u SAD-u pokazala je kako je samo 1 od 4 zaposlenika motiviran na poslu.

Za poslodavca, čiji uspjeh ovisi o produktivnosti djelatnika, ovakva statistika ne ulijeva preveliko povjerenje. Sada kada se saznalo kako većina radnika odbrojava minute prije nego što ugasi svoje računalo i izjuri van iz ureda, vizija o posvećenim i strastvenim radnicima koji neće stati dok njihova tvrtka ne uspije, polako kopni.

Međutim, nije sva odgovornost na radnicima. Došlo je pravo vrijeme da poslodavci promijene svoj pristup motivaciji zaposlenika i pogledaju što mogu učiniti kako bi ih uistinu motivirali.

Novčane i druge nagrade djeluju, ali samo u određenim okolnostima. Financijski poticaji dokazano ometaju dovršavanje zadatka, dok u nekim slučajevima nagrade uništavaju kreativnost i uzrokuju kontra-efekt od onoga što poslodavci zapravo žele postići. Tajna dobrih rezultata nalazi se u intrinzičnoj motivaciji, pomoću koje radnici puno lakše obavljaju zadatke i uživaju u aktivnostima koje okružuju njihovu radnu sredinu.

Bavljenje fizičkom aktivnošću uzrokuje kod ljudi višak energije, bolji fokus i učinkovitost,  te stvaranje pozitivnije slike o sebi samima. Organiziranje zajedničke fizičke aktivnosti za jednu tvrtku tako postajei učinkovitiji način za poboljšavanje produktivnosti radnika, bez obzira na razne bonuse, skupocjene automobile i telefone.

Vrijeme je da počnemo ići u korak sa onime što nam znanost govori i okrenemo se suštinskim motivatorima – rastu, izazovima i osobnom ispunjenju. Vrijeme je da uvedemo 21. stoljeće i na naša radna mjesta!


Tri, čet'ri, sad!

Vrijeme je da sa svojim kolegama ostvarite nove odnose koji nisu striktno vezani uz poslovno okruženje vaših uredskih kancelarija. Sve što vam je potrebno su timski duh i dobra volja - mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.

Naime, Park Maksimir će 17. rujna 2015. godine od 18 sati ugostiti prvi B2B Run u Hrvatskoj, utrku namijenjenu zaposlenicima trgovačkih društava prijavljenih na području Republike Hrvatske.

Neka i vas zarazi trkačka groznica i pozitivna energija te iskoristite ovu idealnu priliku za druženje i umrežavanje sa svojim kolegama nakon napornog radnog dana. Start je udaljen samo 5 km od cilja, a poslije proglašenja pojedinačnih i momčadskih pobjednika uslijedit će zabava o kojoj ćete još dugo pričati.