Datum i vrijeme:           

četvrtak, 01.06.2017. s početkom u 18.00 sati

Staza:

 

 

 

 

 

 

 

 

Start je na Gatu Karoline Riječke. Trasa vodi Verdijevevom ulicom pored HNK do Wenzelove ulice, zatim do Zagrebačke ulice pa Rivom Boduli do Demetrove ulice. Na Demetrovoj ulici je lijevo skretanje na „Pristupni put“ uz pristanište te se nastavlja do Molo Longo sve do Zgrade dezinskecije gdje je okret. Na povratku s Molo Longo dolazimo do Rive Boduli, uz more i nazad pa kroz „Pristupni put“ do Demetrove ulice – Demetrovom ulicom do Rive Boduli – Rivom Boduli do Zagrebačke ulice i Zagrebačkom do Wenzelove – Wenzelovom ulicom do Verdijeve – Verdijevom ulicom uz HNK prema ciju na Gatu Karoline Riječke

Duljina staze:                

5 km

Organizator utrke:        

Run&Trek i AK "Kvarner"

Prijava:                         

Prijavljuju se timovi tvrtki iz javnog ili privatnog sektora putem B2B RUN online sustava prijava

Tim:                              

Tim se sastoji od minimalno 3 zaposlenika tvrtke iz javnog ili privatnog sektora registrirane na području Republike Hrvatske. Najbolja je ekipa s najmanjim ukupnim zbrojem troje najbolje plasiranih u kategoriji malih, srednjih i velikih tvrtki. 

Mjerenje vremena:                              

Za službeno vrijeme natjecatelja i vrijeme po kojemu se određuje plasman na MAGENTA 1 B2B RUN-u uzima se bruto vrijeme (tzv. „gun start“ – vrijeme počinje teći od znaka startera za sve jednako). 

Neto vrijeme (tzv. „chip start“ - vrijeme koje ste postigli od trenutka kad ste prošli startnu ravninu do ulaska u cilj) također će biti dostupno svim trkačima. To vrijeme je informativnog karaktera i služi svim sudionicima Magenta 1 B2B RUN-a da vide koliko su stvarno trebali vremena za svladavanje dionice. Na osnovu neto vremena ne određuje se službeni poredak trkača.

Prijavnina:                   

Redovna cijena za uplate do 01.04.2017. iznosi: 120 kn + PDV po osobi

Last minute cijena za uplate između 02.04.2017. i 05.05.2017. iznosi: 140 kn + PDV po osobi

Prijavnina uključuje natjecateljski broj, čip za mjerenje vremena, okrjepu za vrijeme i nakon utrke, certifikat za sudjelovanje, medalje i pehare za pobjednike, poklone za sve sudionike utrke i sudjelovanje na After run party-ju. 

Limit utrke:                  

1000

Zadnji dan prijave:      

05.05.2017. (prijava se smatra pravovaljanom po primitku prijavnine)

Odgovornost:              

Natjecatelji nastupaju na vlastitu odgovornost.

Medicinska služba:      

Tijekom utrke biti će organizirano dežurstvo Hitne službe.

Podjela nagrada:         

Pojedinačno - medalju osvajaju prve tri trkačice i prva tri trkača u kategoriji malih, srednjih i velikih poduzeća.

Ekipno -  plaketu osvajaju tri najbrže ekipe u kategorijama malih, srednjih i velikih poduzeća.

Najbrži ženski i najbrži muški tim - nagradu na MAGENTA 1 B2B RUN će osvojiti i najbrži ženski tim i najbrži muški tim. Za ovu nagradu zbrajaju se vremena tri najbrža ženska ili muška zaposlenika iz pojedine tvrtke u sveukupnoj konkurenciji.  

Nagrada za najfit tim - dodjeljuje se ekipi s najviše prijavljenih trkača u odnosu na broj zaposlenih. U konkurenciji su poduzeća koja imaju više od 20 zaposlenih.

Nagrada za najkreativniji tim - dodjeljuje se ekipi s najoriginalnijom objavom fotografije na B2B RUN facebook stranici. Prijave se vrše objavom fotografije u komentarima ispod objave na B2B RUN stranici za početak natječaja. Najkreativniji tim prema izboru žirija nagrađuje se posebnom nagradom na samoj utrci.

After run party:            

Nakon utrke za sve sudionike MAGENTA 1 B2B RUN-a predviđena je zakuska


Kako se prijaviti?

Kao prvo svaka tvrtka treba imenovati svog Kapetana ekipe, koji će preuzeti prijavu za cjelokupni trkački tim tvrtke i biti kontaktna osoba za komunikaciju s organizacijskim odborom MAGENTA 1 B2B RUN-a.

1.  korak – klikni prijava i unesi podatke o Kapetanu ekipe i tvrtki koju predstavlja

2.  korak – po primitku informacija o tvrtki, Kapetan će dobiti pristup online sustavu prijava u koji je potrebno unijeti članove tvrtkinog tima (ime, prezime, godina rođenja)

3.  korak – popunjenu tablicu Kapetan ekipe u online sustavu potvrđuje te zatražuje ponudu za uplatu. Na osnovu poslane tablice Kapetan će s maila trcim@b2brun.hr primiti potvrdu o primitku, te ponudu i kasnije račun za izvršenu uplatu. 

4.  korak - prijava je pravovaljana tek nakon izvršene uplate po zaprimljenoj ponudi. Kapetan može nadopunjavati i mijenjati članove svojega tima u online sustavu sve do zadnjeg dana prijava. 


Za najbrže i najaktivnije tvrtke

Broji li vaš tim više od 50 članova i dovoljno ste brzi s rezervacijom, u mogućnosti smo vam osigurati brendirani šator za presvlačenje. Cijena najma na upit. Za više informacija pošaljite mail na trcim@b2brun.hr


Timske majice

Imate li želju da se istaknete kroz jedinstveni timski nastup? Na raspolaganju vam je iskusna ekipa iz Run&Treka koja će se pobrinuti za individualne timske dresove. Odaberite model majice, definirajte tekst i dizajn, a sve ostalo je naša briga. Za više informacija pošaljite mail na centar.kaptol@run-trek.hr