Datum i vrijeme:           

četvrtak, 18.05.2017. s početkom u 18.00 sati

Staza:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Start i cilj B2B RUN-a bit će na Splitskoj rivi, nekih sto metara od ulaza u Dioklecijanovu palaču. Nakon starta i prolaska Rivom, staza vodi glavnom cestom uz splitsku šetnicu.

Na prvom kilometru s desne strane nalazi se tzv. Banovina (sjedište Gradske uprave) i Arheološki muzej, a s lijeve strane pogled privlače splitske lućice. Na drugom kilometru s desne strane trkače pozdravlja muzej Ivana Meštrovića, nedugo nakon čega se radi okret kraj ulaza u Vilu Dalmaciju. Tu će biti postavljena okrepna stanica, a pogled s desne strane sada mami Meštrovićev kaštelet i pogled na otoke i more. Istom stazom se vraćamo nazad i ulazimo u ciljnu ravninu i prolazak kroz cilj u zvuke dobre glazbe. Prolaskom kroz cilj dočekat ce Vas vrijedni volonteri i osvježenje! Nakon svega slijedi zajednička večera na Splitskoj rivi, proglašenje najboljih i zabava.

Staza za vrijeme natjecanja bit će zatvorena za promet. Staza je uglavnom ravna s najvećim usponom od oko 10 metara nadmorske visine. Oko centra grada ima nekoliko parkinga koji se mogu iskoristit za ostavljanje osobnih auta, a preporučujemo parking kod Banovine i kod starog Hajdukovog placa. 

Duljina staze:                

5 km

Organizator utrke:        

Run&Trek u suradnji s TK Split

Prijava:                         

Prijavljuju se timovi tvrtki iz javnog ili privatnog sektora putem B2B RUN online sustava prijava

Tim:                              

Tim se sastoji od minimalno 3 zaposlenika tvrtke iz javnog ili privatnog sektora registrirane na području Republike Hrvatske. Najbolja je ekipa s najmanjim ukupnim zbrojem troje najbolje plasiranih u kategoriji malih, srednjih i velikih tvrtki. 

Mjerenje vremena:                              

Za službeno vrijeme natjecatelja i vrijeme po kojemu se određuje plasman na MAGENTA 1 B2B RUN-u uzima se bruto vrijeme (tzv. „gun start“ – vrijeme počinje teći od znaka startera za sve jednako). 

Neto vrijeme (tzv. „chip start“ - vrijeme koje ste postigli od trenutka kad ste prošli startnu ravninu do ulaska u cilj) također će biti dostupno svim trkačima. To vrijeme je informativnog karaktera i služi svim sudionicima MAGENTA 1 B2B RUN-a da vide koliko su stvarno trebali vremena za svladavanje dionice. Na osnovu neto vremena ne određuje se službeni poredak trkača.

Prijavnina:                   

Redovna cijena za uplate do 15.03.2017. iznosi: 120 kn + PDV po osobi

Last minute cijena za uplate između 16.03.2017. i 18.04.2017. iznosi: 140 kn + PDV po osobi

Prijavnina uključuje natjecateljski broj, čip za mjerenje vremena, okrjepu za vrijeme i nakon utrke, certifikat za sudjelovanje, medalje i pehare za pobjednike, poklone za sve sudionike utrke i sudjelovanje na After run party-ju. 

Limit utrke:                  

500

Zadnji dan prijave:      

18.04.2017. (prijava se smatra pravovaljanom po primitku prijavnine)

Odgovornost:              

Natjecatelji nastupaju na vlastitu odgovornost.

Medicinska služba:      

Tijekom utrke biti će organizirano dežurstvo Hitne službe.

Podjela nagrada:         

Pojedinačno - medalju osvajaju prve tri trkačice i prva tri trkača u kategoriji malih, srednjih i velikih poduzeća.

Ekipno -  plaketu osvajaju tri najbrže ekipe u kategorijama malih, srednjih i velikih poduzeća. Za ekipni rezultat zbrajaju se vremena tri najbrža zaposlenika iz pojedine tvrtke, bez obzira na spol.

Najbrži ženski i najbrži muški tim - nagradu na MAGENTA 1 B2B RUN će osvojiti i najbrži ženski tim i najbrži muški tim. Za ovu nagradu zbrajaju se vremena tri najbrža ženska ili muška zaposlenika iz pojedine tvrtke u sveukupnoj konkurenciji.  

Nagrada za najfit tim - dodjeljuje se ekipi s najviše prijavljenih trkača u odnosu na broj zaposlenih u konkurenciji malih (više od 20 zaposlenih), srednjih i velikih poduzeća.

Nagrada za najkreativniji tim - dodjeljuje se ekipi s najoriginalnijom objavom fotografije na B2B RUN facebook stranici. Prijave se vrše objavom fotografije u komentarima ispod objave na B2B RUN stranici za početak natječaja. Najkreativniji tim prema izboru žirija nagrađuje se posebnom nagradom na samoj utrci.

After run party:            

Nakon utrke za sve sudionike MAGENTA 1 B2B RUN-a predviđena je zakuska


Kako se prijaviti?

Kao prvo svaka tvrtka treba imenovati svog Kapetana ekipe, koji će preuzeti prijavu za cjelokupni trkački tim tvrtke i biti kontaktna osoba za komunikaciju s organizacijskim odborom MAGENTA 1 B2B RUN-a.

1.  korak – klikni prijava i unesi podatke o Kapetanu ekipe i tvrtki koju predstavlja

2.  korak – po primitku informacija o tvrtki, Kapetan će dobiti pristup online sustavu prijava u koji je potrebno unijeti članove tvrtkinog tima (ime, prezime, godina rođenja)

3.  korak – popunjenu tablicu Kapetan ekipe u online sustavu potvrđuje te zatražuje ponudu za uplatu. Na osnovu poslane tablice Kapetan će s maila trcim@b2brun.hr primiti potvrdu o primitku, te ponudu i kasnije račun za izvršenu uplatu. 

4.  korak - prijava je pravovaljana tek nakon izvršene uplate po zaprimljenoj ponudi. Kapetan može nadopunjavati i mijenjati članove svojega tima u online sustavu sve do zadnjeg dana prijava. 


Za najbrže i najaktivnije tvrtke

Broji li vaš tim više od 50 članova i dovoljno ste brzi s rezervacijom, u mogućnosti smo vam osigurati brendirani šator za presvlačenje. Cijena najma na upit. Za više informacija pošaljite mail na trcim@b2brun.hr.


Timske majice

Imate li želju da se istaknete kroz jedinstveni timski nastup? Na raspolaganju vam je iskusna ekipa iz Run&Treka koja će se pobrinuti za individualne timske dresove. Odaberite model majice, definirajte tekst i dizajn, a sve ostalo je naša briga. Za više informacija pošaljite mail na centar.kaptol@run-trek.hr