Datum i vrijeme:           

četvrtak, 14.09.2017. s početkom u 18.00 sati

Duljina staze:                

5 km

Staza (Zagrebački Velesajam):

b2brun_640x360_20170904.png

 

 

 

 

 

 

 

 

MAGENTA 1 B2B RUN Zagreb staza ima gotovo savršeno ravan profil i prihvatljiva je svim razinama trkača, a pogotovo je prilagođena početnicima. Iz razloga potrebne dužine kruga od 5km ima nešto više zavoja, ali manje nego prošlogodišnja verzija te je ova staza puno protočnija.

Start i cilj nalaze se na pravcu iznad Paviljona broj 6 i trči se u smjeru zapada te se iz Zagrebačkog velesajma izlazi na Zapad2, između Paviljona broj 1 i Paviljona broj 2. Po izlasku s Velesajma trči se kolnikom u smjeru sjevera prema Hipodromu te između Hipodroma i Velesajma. Promet je u cijelosti zatvoren te se trkači mogu raširiti po cijelome kolniku. Dalje se trči uz istočni dio Velesajma prema jugu, sve do Avenije Dubrovnik, nakon čega se skreće na pristupnu cestu koja ide paralelno s Avenijom Dubrovnik sve do južnog ulaza gdje se trkači ponovo vraćaju u prostor Velesajma. Odmah po ulazu trkači protrčavaju kroz Paviljon broj 5, prolaze uz startno/ciljni prostor i idu u smjeru istočnog dijela, prolaze uz Karting arenu te rade jedan krug od približno kilometar i vraćaju se nazad prema cilju. Na svakom kilometru bit će postavljene oznake, a na svakom skretanju usmjerenja i fizičke zapreke te redari. Start će biti podijeljen na 3 vremenske zone.

Startne zone:

 Zbog velikog broj trkača, start će biti podijeljen na startne zone s obzirom na tempo kojim planirate trčati. Vjerujemo da većina od vas dobro poznaje svoje mogućnosti te koje vrijeme može postići na utrci na 5km. Startne zone bit će vidljivo označene startnim lukovima i molimo vas da svatko zauzme mjesto u zoni po očekivanom vremenu. Molimo vas da poštujete navedeno kako bi omogućili bržim trkačima da nesmetano prolaze i kako bi smanjili gužvu te povećali samu protočnost staze. Postavljanje trkača po vremenskim zonama uobičajeno je na svim utrkama s velikim brojem trkača.
 
3 STARTNE ZONE:

  1. ZONA – Trkači koji mogu istrčati 5km za 20:00 minuta (zona s HT svjetlosnim stošcima)
  2. ZONA – Trkači koji trče 5km između 20:00 i 30:00 minuta
  3. ZONA – Trkači koji trče 5km > 30:00 minuta

Naši volonteri će vam stajati na raspolaganju za sva pitanja oko ulaska u pojedinu zonu.

Organizator utrke:        

Run&Trek

Prijava:                         

Prijavljuju se timovi tvrtki iz javnog ili privatnog sektora putem B2B RUN online sustava prijava

Tim:                              

Tim se sastoji od minimalno 3 zaposlenika tvrtke iz javnog ili privatnog sektora registrirane na području Republike Hrvatske. Najbolja je ekipa s najmanjim ukupnim zbrojem troje najbolje plasiranih u kategoriji malih, srednjih i velikih tvrtki. 

Mjerenje vremena:                              

Za službeno vrijeme natjecatelja i vrijeme po kojemu se određuje plasman na MAGENTA 1 B2B RUN-u uzima se bruto vrijeme (tzv. „gun start“ – vrijeme počinje teći od znaka startera za sve jednako). 

Neto vrijeme (tzv. „chip start“ - vrijeme koje ste postigli od trenutka kad ste prošli startnu ravninu do ulaska u cilj) također će biti dostupno svim trkačima. To vrijeme je informativnog karaktera i služi svim sudionicima MAGENTA 1 B2B RUN-a da vide koliko su stvarno trebali vremena za svladavanje dionice. Na osnovu neto vremena ne određuje se službeni poredak trkača.

Garderoba:

 U MAGENTA 1 B2B RUN&FUN zoni u Paviljonu broj 5 bit će osiguran prostor za presvlačenje (muška i ženska garderoba) i za “B2B trezor” u kojem ćete moći ostaviti svoje ruksake i torbe na sigurno čuvanje. “B2B trezor” ove godine će imati više pozicija za predaju osobnih stvari, ovisno o startnom broju trkača. Prilikom ostavljanja stvari potrebno je na torbu ili ruksak zalijepiti naljepnicu s vašim startnim brojem koju ćete dobiti u startnom paketu. Tijekom utrke prostor garderobe bit će čuvan od strane naših volontera. Za izgubljene stvari ne odgovaramo.   

Bag tag. U startnom paketu dobit ćete naljepnicu koja služi za označavanje vaših osobnih stvari (torbe, ruksaka) koje ćete ostaviti u “B2B trezor” na čuvanje. Ona se jednostavno koristi – samo ju trebate omotati oko naramenice svoje prtljage. Torbe i ruksake bez ove naljepnice nećemo moći primiti u garderobu.   

Navijačke propusnice: 

Kapetani na MAGENTA 1 B2B RUN mogu prijaviti i navijački tim. Propusnice za navijače omogućuju i netrkačima sudjelovanje na After run partyju. Kapetani koji su prijavili navijački tim, preuzeti će propusnice zajedno sa startnim paketima 12. ili 13. rujna u Run&Treku.

Limit utrke:                  

4500

Prijavnina:                   

Redovna cijena za uplate do 30.06.2017. iznosi: 120 kn + PDV po osobi

Last minute cijena za uplate između 01.07.2017. i 24.08.2017. iznosi: 140 kn + PDV po osobi

Prijavnina uključuje natjecateljski broj, čip za mjerenje vremena, okrjepu za vrijeme i nakon utrke, certifikat za sudjelovanje, medalje i pehare za pobjednike, poklone za sve sudionike utrke i sudjelovanje na After run party-ju. 

Zadnji dan prijave:      

24.08.2017. (prijava se smatra pravovaljanom po primitku prijavnine)

Odgovornost:              

Natjecatelji nastupaju na vlastitu odgovornost.

Medicinska služba:      

Tijekom utrke biti će organizirano dežurstvo Hitne službe.

Podjela nagrada:         

Pojedinačno - medalju dobivaju prve tri trkačice i prva tri trkača u kategoriji malih, srednjih i velikih poduzeća.

Ekipno -  plaketu osvajaju tri najbrže ekipe u kategorijama malih, srednjih i velikih poduzeća.

Najbrži ženski tim - nagrada se dodjeljuje tri najbrže ženske ekipe u sveukupnoj konkurenciji. Za ovu nagradu zbrajaju se vremena tri najbrža ženska zaposlenika iz pojedine tvrtke.

Najbrži muški tim - nagrada se dodjeljuje tri najbrže muške ekipe u sveukupnoj konkurenciji. Za ovu nagradu zbrajaju se vremena tri najbrža muška zaposlenika iz pojedine tvrtke.

Nagrada za najfit tim - dodjeljuje se ekipi s najviše prijavljenih trkača u odnosu na broj zaposlenih. U konkurenciji su poduzeća koja imaju više od 20 zaposlenih.

Nagrada za najkreativniji tim - dodjeljuje se ekipi s najoriginalnijom objavom fotografije na B2B RUN Facebook stranici. Prijave se vrše objavom fotografije u komentarima ispod objave na B2B RUN Facebook stranici za početak natječaja. Najkreativniji tim prema izboru žirija nagrađuje se posebnom nagradom na samoj utrci.

After run party:            

Nakon utrke za sve sudionike MAGENTA 1 B2B RUN-a predviđena je zakuska. Hrana i piće dijelit će se uz predočenje startnih brojeva ili navijačkih propusnica.


  Kako se prijaviti?

Kao prvo svaka tvrtka treba imenovati svog Kapetana ekipe, koji će preuzeti prijavu za cjelokupni trkački tim tvrtke i biti kontaktna osoba za komunikaciju s organizacijskim odborom MAGENTA 1 B2B RUN-a.

1.  korak – klikni prijava i unesi podatke o Kapetanu ekipe i tvrtki koju predstavlja

2.  korak – po primitku informacija o tvrtki, Kapetan će dobiti pristup online sustavu prijava u koji je potrebno unijeti članove tvrtkinog tima (ime, prezime, godina rođenja)

3.  korak – popunjenu tablicu Kapetan ekipe u online sustavu potvrđuje te zatražuje ponudu za uplatu. Na osnovu poslane tablice Kapetan će s maila trcim@b2brun.hr primiti potvrdu o primitku, te ponudu i kasnije račun za izvršenu uplatu. 

4.  korak - prijava je pravovaljana tek nakon izvršene uplate po zaprimljenoj ponudi. Kapetan može nadopunjavati i mijenjati članove svojega tima u online sustavu sve do zadnjeg dana prijava. 


Za najbrže i najaktivnije tvrtke

Broji li vaš tim više od 50 članova i dovoljno ste brzi s rezervacijom, u mogućnosti smo vam osigurati brendirani šator za presvlačenje. Cijena najma na upit. Za više informacija pošaljite mail na trcim@b2brun.hr.


Timske majice

Imate li želju da se istaknete kroz jedinstveni timski nastup? Na raspolaganju vam je iskusna ekipa iz Run&Treka koja će se pobrinuti za individualne timske dresove. Odaberite model majice, definirajte tekst i dizajn, a sve ostalo je naša briga. Za više informacija pošaljite mail na centar.kaptol@run-trek.hr