Kako bismo svim sudionicima i Kapetanima timova olakšali pripreme za MAGENTA 1 B2B RUN 2018. u nastavku donosimo kratki pregled najčešćih pitanja prilikom prijavljivanja na dosadašnje događaje. 

 

1. Kako se prijaviti na MAGENTA 1 B2B RUN? 

Najprije svaka tvrtka treba imenovati svog Kapetana ekipe, koji će preuzeti prijavu za cjelokupni trkački tim tvrtke i biti kontaktna osoba za komunikaciju s organizacijskim odborom MAGENTA 1 B2B RUN-a.

Nakon toga Kapetan treba slijediti upute unutar sustava za prijavu natjecatelja.

2. Koliko sudionika tvrtka mora minimalno prijaviti? 

Svaka tvrtka može sudjelovati na MAGENTA 1 B2B RUN-u ukoliko prijavi minimalno 3 zaposlenika svoje tvrtke.

3. Tko sve može sudjelovati na MAGENTA 1 B2B RUN?

Pravo na sudjelovanje imaju timovi tvrtki, iz javnog ili privatnog sektora, registriranih na području Republike Hrvatske. Pravo nastupa ostvaruju svi zaposlenici prijavljene tvrtke.

4. Kako se računa rezultat i odabire pobjednik u pojedinačnoj i ekipnoj konkurenciji?

Za službeno vrijeme natjecatelja i vrijeme po kojemu se određuje plasman uzima se bruto vrijeme (tzv. „gun start“ – vrijeme počinje teći od znaka startera za sve jednako). 

U pojedinačnoj konkurenciji medalju dobivaju prve tri trkačice i prva tri trkača u konkurenciji malih, srednjih i velikih poduzeća. Za ekipni rezultat se zbrajaju vremena tri najbrža zaposlenika iz pojedine tvrtke, bez obzira na spol.

Nagradu na MAGENTA 1 B2B RUN će osvojiti i najbrži ženski tim i najbrži muški tim. Za ovu nagradu zbrajaju se vremena tri najbrža ženska ili muška zaposlenika iz pojedine tvrtke u sveukupnoj konkurenciji.

5. Do kada su otvorene prijave i kolika je cijena prijavnine?

Ako se želite prijaviti po povoljnijoj cijeni prijavnina (120kn + PDV po trkaču) prijave moraju biti izvršene do 31.12.2017.

Krajnje prijave po cijeni od 150 kn + PDV po trkaču su otvorene do narednih datuma:

Split – 13.4.2018.
Rijeka – 27.4.2018.
Osijek – 18.5.2018.
Zagreb – 24.8.2018.

Napominjemo, prijava je pravovaljana nakon izvršene uplate, a ne nakon registriranja u sustav prijava.

6. Kako prijaviti svoj Navijački tim?

Kapetan tima u sustav prijava treba upisati broj navijačkih propusnica koje želi za svoju tvrtku, te izvršiti uplatu po zaprimljenoj ponudi. Navijačke narukvice će biti stavljene u startni paket Kapetana tima.

7. Mogu li navijači doći na MAGENTA 1 B2B RUN bez da plate ulaznicu?

Navijači mogu doći bodriti svoj tim i bez navijačkih propusnica, ali u tom slučaju im neće biti omogućen ulaz u MAGENTA 1 B2B RUN&FUN zonu u kojoj će se održati after-run party.

8. Na kojoj lokaciji se održava MAGENTA 1 B2B RUN? 

O lokaciji održavanja događaja u sva četiri grada ćemo vas pravovremeno obavijestiti putem Newslettera, naše web stranice i Facebook profila.

9. Umjesto prijavljenog trkača dolazi drugi trkač. Je li ga potrebno posebno prijavljivati?

Svaki prijavljeni natjecatelj mora trčati pod startnim brojem koji mu je dodijeljen u startnom paketu. Ako dođe do promjena unutar tima, Kapetan ekipe treba unijeti izmjene u sustav prijava. Ako Kapetan ne stigne samostalno unijeti promjene u sustav prijava potrebno je obavijestiti organizatora na trcim@b2brun.hr o željenoj izmjeni.

10. Jesu li moguće prijave nakon isteka roka za prijave?

Prijave se automatski zatvaraju s danom isteka prijava. Moguće je i ranije zatvaranje prijava ako se prije isteka roka za prijave ispuni limit trkača. U oba slučaja prijave trkača naknadno nisu moguće.

11. Kako i gdje pokupiti startne pakete?

O mjestu i vremenu na kojem ćete moći pokupiti startne pakete Kapetani timova bit će pravovremeno obaviješteni putem maila.

12. Jesu li timske majice uključene u cijenu prijavnine?

U cijenu prijave su uključene pamučne majice s identitetom MAGENTA 1 B2B RUN-a. Personalizirane trkačke majice s identitetom tvrtke nisu uključene u cijenu. Za više informacija i nabavku individualnih timskih dresova možete kontaktirati mail: centar.kaptol@run-trek.hr

13. Što je sve uključeno u cijenu prijavnine?

Prijavnina uključuje natjecateljski broj, čip za mjerenje vremena, okrijepu prije i poslije utrke, certifikat za sudjelovanje, medalje i pehare za pobjednike, majice za sve sudionike MAGENTA 1 B2B RUN-a i sudjelovanje na After run party-ju.

14. Koji je limit trkača na Magenta 1 B2B RUN-u?

Limit MAGENTA 1 B2B RUN-a je drugačije određen za svaki grad, ovisno o kapacitetima staze i startno-ciljnog prostora:

Split – 750 trkača
Rijeka – 1250 trkača
Osijek – 750 trkača
Zagreb – 6250 trkača

15. Kada je prijava pravovaljana?

Vaš tim je službeno prijavljen tek nakon izvršene uplate po poslanoj ponudi. Nakon izvršene uplate Kapetani će na mail dobiti račun.

Zbog mnogobrojnih upita od prošle godine, važno je napomenuti kako Kapetani dobivene račune trebaju proslijediti u svoje računovodstvo.

16. Kako se izvršava uplata za sudjelovanje na MAGENTA 1 B2B RUN-u?

Primamo isključivo grupne prijave, tako da su moguće isključivo grupne uplate. Ne primamo gotovinu, uplate se izvršuju putem ponude za uplatu koju šaljemo na Kapetana tima. Uplate se ne mogu izvršavati pojedinačno, već isključivo za cijelu ekipu.